Bokanmeldelse - Kaptein Supertruse

Supertruse

Kort info

TITTEL: Kaptein Supertruse og utedassfolkets ufyselige ugjerninger.
FORFATTER: Dav Pilkey
FORLAG: Schibsted
LITTERATURTYPE: Skjønnlitteratur
SJANGER: Humor

Om forfatteren

Dav Pilkey er en svært populær barnebokforfatter i USA. Han er mest kjent som forfatter og illustratør av Kaptein Supertruse. På barneskolen ville han heller tegne og lage sine egne historier enn å følge med i timen og gjøre lekser. Denne boken er en serie, bøkene har også vært på New York Times bestselgerliste og oversatt til 19 språk.

Bokomtale

Det hele startet med en tidsmaskin som Thomas og Harald lagde i forrige bok. De trodde det var over men det var ikke det.

jeg syntes det var morsomt fordi Thomas og Harald var helt forskjellige og jeg vet at de er trøbbelmakere og det er spennende at de roter seg i trøbbel.  De får gjensitting for apestrekene de gjør. Jeg likte selv boka veldig godt fordi jeg er veldig glad i komedie og jeg syntes den var spennende. Jeg tipper at hvis du leser den kommer du nok ikke til å legge den fra deg!

BOKANMELDELSE SKREVET AV: Milka, 6A